Reklama

Anita Błaszczak: Gdy konsument wymusza przyzwoitość

W czasach masowego szybkiego internetu i ogromnych zasięgów mediów społecznościowych, bojkoty konsumenckie będą miały coraz większą siłę rażenia. To klienci stają się przyzwoitkami wymuszającymi przyzwoite zachowanie.

Publikacja: 14.03.2022 07:20

McDonald's przy Placu Puszkina w Moskwie

McDonald's przy Placu Puszkina w Moskwie

Foto: AFP

Szefowie niektórych globalnych korporacji, które przez lata inwestowały miliony dolarów czy euro w światową rozpoznawalność swoich marek, teraz pewnie woleliby, by nie były one aż tak znane. Wtedy nie zadawano by im trudnych pytań o to, kiedy w końcu wyjdą z Rosji albo przynajmniej zawieszą tam działalność. Nikt by nie zawracał sobie głowy wpisywaniem ich na krążącą w sieci od kilku dni Listę wstydu, na której ukraiński MSZ umieścił marki, które - pomimo coraz bardziej brutalnej napaści na Ukrainę - nadal działają w Rosji. Część prezesów i dyrektorów znanych firm (ci z pokolenia Bomersów) tęskni pewnie za czasami bez szybkiego internetu i bez mediów społecznościowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Reklama
Reklama