Reklama

Anita Błaszczak: Gdy konsument wymusza przyzwoitość

W czasach masowego szybkiego internetu i ogromnych zasięgów mediów społecznościowych, bojkoty konsumenckie będą miały coraz większą siłę rażenia. To klienci stają się przyzwoitkami wymuszającymi przyzwoite zachowanie.

Publikacja: 14.03.2022 07:20

McDonald's przy Placu Puszkina w Moskwie

McDonald's przy Placu Puszkina w Moskwie

Foto: AFP

Szefowie niektórych globalnych korporacji, które przez lata inwestowały miliony dolarów czy euro w światową rozpoznawalność swoich marek, teraz pewnie woleliby, by nie były one aż tak znane. Wtedy nie zadawano by im trudnych pytań o to, kiedy w końcu wyjdą z Rosji albo przynajmniej zawieszą tam działalność. Nikt by nie zawracał sobie głowy wpisywaniem ich na krążącą w sieci od kilku dni Listę wstydu, na której ukraiński MSZ umieścił marki, które - pomimo coraz bardziej brutalnej napaści na Ukrainę - nadal działają w Rosji. Część prezesów i dyrektorów znanych firm (ci z pokolenia Bomersów) tęskni pewnie za czasami bez szybkiego internetu i bez mediów społecznościowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama