Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski rynek to lider wzrostu

Rozwój tzw. marketplace'ów stanowi kolejny dowód na rosnące znaczenie e-commerce - mówi Matthew Swan, członek zarządu Ve Interactive odpowiedzialny za strategię.

Aktualizacja: 12.12.2016 20:32 Publikacja: 12.12.2016 19:46

Polski rynek to lider wzrostu

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego Polska jest atrakcyjnym rynkiem?

Matthew Swan: Zdecydowaliśmy się na otwarcie biura w Polsce w 2015 roku z powodu obiecujących perspektyw rynkowych. W zeszłym roku wydatki konsumentów wzrosły o 21 proc., a wartość budżetu przeznaczonego na działania reklamowe w sieci przekroczyła 3 miliardy złotych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama