Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.11.2017 21:20 Publikacja: 12.11.2017 21:00
Foto: Bloomberg
I faktycznie, sieci handlowe, które w ostatnich latach próbowały nas łowić sposobem „na Mikołaja" zaraz po uprzątnięciu z półek kolekcji zniczy, w tym roku nie spieszą się z gwiazdkową ofensywą. W ich reklamach na razie z rzadka pojawia się motyw świąt – chyba że są to reklamy skierowane do sezonowych pracowników. O ile handlowcy w tym roku wstrzymują się z polowaniem na klientów, o tyle wyjątkowo wcześnie zaczęli zabiegać o ręce do pracy na najlepszy w roku gwiazdkowy sezon.
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Wzrost łączności lotniczej o 10 proc. przekłada się na dodatkowe 0,5 proc. wzrostu PKB na mieszkańca. Mówiąc pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas