Reklama
Rozwiń

W poszukiwaniu elfów św. Mikołaja

Handlowej tradycji stało się zadość – w pierwszy weekend po Święcie Zmarłych w promocyjnych alejach supermarketów pojawiły się gwiazdkowe gadżety i ozdoby choinkowe. To wstępne przygotowania do Wielkiej Gwiazdkowej Akcji, która w tym roku ma ruszyć nieco później.

Aktualizacja: 12.11.2017 21:20 Publikacja: 12.11.2017 21:00

W poszukiwaniu elfów św. Mikołaja

Foto: Bloomberg

I faktycznie, sieci handlowe, które w ostatnich latach próbowały nas łowić sposobem „na Mikołaja" zaraz po uprzątnięciu z półek kolekcji zniczy, w tym roku nie spieszą się z gwiazdkową ofensywą. W ich reklamach na razie z rzadka pojawia się motyw świąt – chyba że są to reklamy skierowane do sezonowych pracowników. O ile handlowcy w tym roku wstrzymują się z polowaniem na klientów, o tyle wyjątkowo wcześnie zaczęli zabiegać o ręce do pracy na najlepszy w roku gwiazdkowy sezon.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa
Opinie Ekonomiczne
Deklaracja Ateńska: chcemy latać więcej, ale ciszej i czyściej