Reklama
Rozwiń
Reklama

Klient szuka nowinek i wygody

Tradycyjny handel nie lubi zmian – jest w końcu tradycyjny. Na szczęście są jeszcze oczekiwania klientów. To właśnie dzięki ich mocy sprawczej nie robimy zakupów w niedużych kantorkach rodem z powieści Bolesława Prusa czy coraz częściej stawiamy na dyskonty zamiast wielkich hipermarketów z lat 90. XX w. A klient XXI w. jest bardzo wymagający.

Publikacja: 14.05.2018 21:00

Klient szuka nowinek i wygody

Foto: materiały prasowe

Oczekuje, że sklep będzie nie tylko nowocześnie wyglądał. Dlatego coraz więcej placówek naszpikowanych jest elektronicznymi gadżetami, a kolejne firmy wprowadzają możliwość robienia zakupów np. z wykorzystaniem usług głosowych. Od ubiegłego roku klienci Walmartu mogą po prostu powiedzieć aplikacji Google'a, co chcieliby kupić, a ta zajmie się resztą. Podobne rozwiązania wprowadzają w ostatnich miesiącach europejscy detaliści, korzystając przy tym z narzędzi stworzonych przez... Amazona. To ironia losu, że tradycyjne sieci szukają pomocy koncernu, którego lekceważona przez lata ekspansja doprowadziła wiele z nich do upadku. I potwierdzenie, że e-commerce to największe dziś wyzwania dla handlu, również w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama