Reklama

Klient szuka nowinek i wygody

Tradycyjny handel nie lubi zmian – jest w końcu tradycyjny. Na szczęście są jeszcze oczekiwania klientów. To właśnie dzięki ich mocy sprawczej nie robimy zakupów w niedużych kantorkach rodem z powieści Bolesława Prusa czy coraz częściej stawiamy na dyskonty zamiast wielkich hipermarketów z lat 90. XX w. A klient XXI w. jest bardzo wymagający.

Publikacja: 14.05.2018 21:00

Klient szuka nowinek i wygody

Foto: materiały prasowe

Oczekuje, że sklep będzie nie tylko nowocześnie wyglądał. Dlatego coraz więcej placówek naszpikowanych jest elektronicznymi gadżetami, a kolejne firmy wprowadzają możliwość robienia zakupów np. z wykorzystaniem usług głosowych. Od ubiegłego roku klienci Walmartu mogą po prostu powiedzieć aplikacji Google'a, co chcieliby kupić, a ta zajmie się resztą. Podobne rozwiązania wprowadzają w ostatnich miesiącach europejscy detaliści, korzystając przy tym z narzędzi stworzonych przez... Amazona. To ironia losu, że tradycyjne sieci szukają pomocy koncernu, którego lekceważona przez lata ekspansja doprowadziła wiele z nich do upadku. I potwierdzenie, że e-commerce to największe dziś wyzwania dla handlu, również w Polsce.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Szkodliwe skutki pseudoafery z KPO
Opinie Ekonomiczne
Beata Jurkschat: Czy my jeszcze wierzymy w ESG?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Stańczuk: Dotychczasowy potencjał wzrostu już wykorzystaliśmy
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: KPO jest sukcesem. Nic tego nie zmieni
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Dziękuję Karolowi Nawrockiemu za euro
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama