Reklama

Wykorzystać ukryty potencjał polskich firm

Chcąc podbijać zagraniczne rynki, polskie firmy najpierw powinny rozbudować swoja bazę w kraju i okrzepnąć na rodzimym gruncie – mówili uczestnicy dyskusji.

Publikacja: 20.06.2018 21:00

Uczestnicy debaty: Paweł Surówka – PZU, Cezary Kaźmierczak – Związek Pracodawców Polskich, Mirosław

Uczestnicy debaty: Paweł Surówka – PZU, Cezary Kaźmierczak – Związek Pracodawców Polskich, Mirosław Bendzera – Famur, Witold Drożdż – Orange Polska, Piotr Pękała – ekonomista EY

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Patrząc na Polskę z perspektywy ostatnich 30 lat, widzimy, że pomimo nieprzerwanego wzrostu i rozwoju nie udało nam się stworzyć zbyt wielu międzynarodowych czempionów. Wywołuje to pewien niedosyt. Czy słusznie? Odpowiedzi szukali uczestnicy debaty „Czy polskie firmy wykorzystują w pełni swój potencjał? Ich wkład w rozwój polskiej gospodarki".

Przede wszystkim Polska

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Jan Polowczyk: Polska gościnność kontra weto prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Reklama
Reklama