Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 17.12.2014 05:39 Publikacja: 17.12.2014 05:39
Foto: materiały prasowe
Rz: Na gali Listy 2000 „Rzeczpospolitej" Danwood otrzymał nagrodę Marka Polskiej Gospodarki oraz tytuł Orła Eksportu. Jaki jest przepis na stworzenie silnej marki i sukces za granicą?
Jarosław Jurak: Sukces rynkowy to przede wszystkim słuchanie klientów, obserwowanie rynku, konkurencji i uczenie się. Dla naszej pozycji na rynku niemieckim najważniejszy był wybór modelu dystrybucyjnego i bliskie relacje między firmą i agentami. Uważam, że dobrze wykorzystaliśmy szanse, jakie w ostatnich 10 latach stworzył rozwój internetu i mediów społecznościowych. Konsekwentnie również inwestowaliśmy: z jednej strony w rozwój produktu, jakość, obsługę klientów, a z drugiej w rozwój zasobów wewnątrz firmy, takich jak wiedza i umiejętności pracowników, oraz nowoczesne wyposażenie produkcji i narzędzia IT.
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Niepewność – to słowo eksperci powtarzają jak mantrę próbując wyjaśnić, co dzieje się na polskim rynku pracy. Ko...
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas