Reklama

„Made in Switzerland" pociąga Polaków

Wydawałoby się, że nad Wisłą Szwajcaria kojarzy się już tylko z dramatem setek tysięcy frankowiczów.

Publikacja: 04.03.2015 10:36

Agnieszka Kamińska

Agnieszka Kamińska

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała Waldemar Kompała

Niekoniecznie. Polacy wysoko sobie cenią produkty z metką „Swiss Made" i są gotowi słono za nie płacić. Szwajcarzy to dostrzegli i niewykluczone, że bardziej zainteresują się eksportem do naszego kraju.

Badanie postrzegania szwajcarskich marek wśród ponad tysiąca polskich konsumentów przeprowadził Uniwersytet w St. Gallen na zlecenie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej. Wyniki są jednoznaczne. Towary i usługi pochodzące z alpejskiego kraju darzone są nad Wisłą zaufaniem i postrzegane jako wysokiej jakości, często kojarzą się z luksusem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Reklama
Reklama