Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.03.2015 10:36 Publikacja: 04.03.2015 10:36
Agnieszka Kamińska
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała Waldemar Kompała
Niekoniecznie. Polacy wysoko sobie cenią produkty z metką „Swiss Made" i są gotowi słono za nie płacić. Szwajcarzy to dostrzegli i niewykluczone, że bardziej zainteresują się eksportem do naszego kraju.
Badanie postrzegania szwajcarskich marek wśród ponad tysiąca polskich konsumentów przeprowadził Uniwersytet w St. Gallen na zlecenie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej. Wyniki są jednoznaczne. Towary i usługi pochodzące z alpejskiego kraju darzone są nad Wisłą zaufaniem i postrzegane jako wysokiej jakości, często kojarzą się z luksusem.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Nową erę kształtują narzędzia przymusu ekonomicznego i technologicznego: cła, sankcje, ataki na łańcuchy dostaw...
Wzajemna nieufność to równia pochyła: najpierw pojawia się niepewność, potem wrogość, wreszcie otwarte starcie....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas