Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.03.2015 10:36 Publikacja: 04.03.2015 10:36
Agnieszka Kamińska
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała Waldemar Kompała
Niekoniecznie. Polacy wysoko sobie cenią produkty z metką „Swiss Made" i są gotowi słono za nie płacić. Szwajcarzy to dostrzegli i niewykluczone, że bardziej zainteresują się eksportem do naszego kraju.
Badanie postrzegania szwajcarskich marek wśród ponad tysiąca polskich konsumentów przeprowadził Uniwersytet w St. Gallen na zlecenie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej. Wyniki są jednoznaczne. Towary i usługi pochodzące z alpejskiego kraju darzone są nad Wisłą zaufaniem i postrzegane jako wysokiej jakości, często kojarzą się z luksusem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jeśli oszczędności Polaków będą w dalszym ciągu bierne – nie będą inwestowane i nie będą przynosić dochodu – ist...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Duże wymogi, mało czasu na wdrożenie – lata mijają, a przepisy o realizacji inwestycji mieszkaniowych (i nie tyl...
Ostatnie dni zmienią USA na zawsze. Senat przyjął ustawę Donalda Trumpa, która wpędzi miliony w ubóstwo, a nowa...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej planują...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas