Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.04.2015 22:00 Publikacja: 02.04.2015 22:00
Anna Cieślak-Wróblewska
Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek
Zwykle gdy gospodarka spowalnia, firmy w pierwszej kolejności tną właśnie pozapłacowe świadczenia. Dobrze to było widać jeszcze kilkadziesiąt miesięcy temu, gdy jeden po drugim zamykały się lokalne klubu fitness, bo firmy niechętnie fundowały pracownikom zajęcia sportowe. I odwrotnie, gdy gospodarka przyspiesza, biznesu chętniej sięgają po różnego rodzaju benefity.
Ale bardzo ważne jest, że pracodawcy także "chcą" dbać o swoich ludzi. Pracownik dobry i zmotywowany to dla nich największy skarb. Pracownicy nie są przecież zbędnym balastem, który w dodatku dużo kosztuje, ale jednym z najważniejszych źródeł rozwoju firmy. W Polsce także coraz częściej pracownicy są traktowani jako niezbędny kapitał, w który warto zainwestować. I co ważne, nie tylko w takich sektorach, gdzie poszukuje się wysokiej klasy specjalistów (np. IT, nowoczesne usługi dla biznesu, itp), ale też w branżach bardziej otwartych – logistyce, transporcie, a nawet handlu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Pomysł ministra Andrzeja Domańskiego nie zadowoli tych, którzy liczyli na skasowanie podatku Belki, ale to krok...
„Niezrozumiałe” wzrosty najważniejszych kryptowalut to symptom szukania nowego sposobu na stabilizację rynków fi...
We Francji szpitale inwestują, pacjenci mają swobodny dostęp do specjalistów, kolejki znacząco się skróciły, a s...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas