Dostawy transgraniczne: dotychczas innowacja, niedługo codzienność

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że najbliższe lata w handlu detalicznym będą należeć do e-commerce.

Publikacja: 29.04.2015 21:00

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Szacuje się, że branża e-handlu na świecie w 2014 roku warta była 1,32 biliona dolarów, ale nawet przy tak imponującym wyniku jest w stanie do końca 2018 roku zwiększyć się dwukrotnie (według prognoz eMarketera).

To dlatego nowe usługi w zakresie dostaw dla handlu internetowego są konsekwencją czasu – jest to zauważalne w szczególności w przypadku cross-border, czyli dostaw transgranicznych. Do niedawna traktowano je jako nowość, a niedługo będą stanowić absolutny „must have" operatorów pocztowo-kurierskich, przede wszystkim ze względu na rosnące oczekiwania przyzwyczajonego do wygody konsumenta.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: „Szóstka dla premiera”