Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.06.2015 22:00 Publikacja: 22.06.2015 22:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak PN Piotr Nowak
Rz: Western Union działa w 200 krajach, w tym w Polsce. Jacy są klienci nad Wisłą?
Hikmet Ersek: Polacy aktywnie poszukują możliwości budowania lepszej przyszłości swojej rodziny. Ci, którzy żyją i pracują za granicą, przemieszczają się do miejsc z atrakcyjniejszymi ofertami pracy. W ub.r. Western Union przesłała pieniądze do Polski z ponad 186 krajów. Dla porównania, gdy rozpoczynaliśmy działalność, przekazywaliśmy środki z i do 40 krajów. To pokazuje, że podczas gdy większość Polaków migrowała do USA i UE, część udała się do dużo bardziej odległych miejsc. Te osoby mają podwójną przynależność. Ich serce jest w dwóch miejscach. W kraju, gdzie mieszkają, pracują i zarabiają, oraz w kraju, z którego pochodzą i gdzie została ich rodzina. To nasi kluczowi klienci. Dodatkowo Polska z rynku, który jest w przeważającej mierze odbiorcą przekazów zagranicznych, stopniowo ewoluuje w kraj, z którego przekazy są nadawane. Jest to związane z szybszym wzrostem gospodarczym. Do Polski ściągają ludzie z zagranicy, którzy tu pracują, ale wysyłają pieniądze do domu. Tak jest np. z Ukraińcami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Uważajcie, komu dajecie władzę – to najważniejszy wniosek dla klientów banków płynący z opinii rzecznika TSUE w...
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas