Bursztyn ma potencjał eksportowy

Choć firma kończy 35 lat, nadal stawia na budowę nowych salonów – mówi właściciel Jubitomu Kazimierz Tomasiewicz.

Publikacja: 14.12.2015 21:00

Kazimierz Tomasiewicz zaczynał od sprzedaży biżuterii z bursztynem

Kazimierz Tomasiewicz zaczynał od sprzedaży biżuterii z bursztynem

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy w jubilerstwie liczy się, skąd firma pochodzi?

Kazimierz Tomasiewicz: Nie ma to znaczenia, liczy się profesjonalne podejście do prowadzenia salonu oraz rodzaj właściwie dopasowanego asortymentu do każdej galerii handlowej. Gdy otwieraliśmy salon w krakowskim centrum Bonarka, firmy z naszej branży uznały go za najlepiej zaaranżowany salon w Krakowie, o najbogatszej ofercie w segmencie średnim i wyższym, zarówno w sprzedaży zegarków, jak i biżuterii.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne