Reklama
Rozwiń

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Cyfrowy dostęp do bankowości i ubezpieczeń staje się coraz bardziej popularny. W tej pierwszej branży jest już powszechny, przyczyniając się powoli do znikania tradycyjnych placówek.

Aktualizacja: 09.01.2017 21:03 Publikacja: 09.01.2017 19:44

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Z danych Związku Banków Polskich wynika, że liczba aktywnych internetowo klientów indywidualnych w naszym kraju to już 15,2 mln, zaś aktywnych klientów firmowych – 1,37 mln (stan na koniec września, obie wartości stale rosną). Jako dodatku do tradycyjnej bankowości nie można traktować już także bankowości mobilnej – z niej na koniec września ubiegłego roku korzystało już blisko 7,1 mln osób – podaje portal prnews.pl (jeszcze rok temu było to „tylko" 5 mln osób).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa
Opinie Ekonomiczne
Deklaracja Ateńska: chcemy latać więcej, ale ciszej i czyściej