Reklama
Rozwiń
Reklama

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Cyfrowy dostęp do bankowości i ubezpieczeń staje się coraz bardziej popularny. W tej pierwszej branży jest już powszechny, przyczyniając się powoli do znikania tradycyjnych placówek.

Aktualizacja: 09.01.2017 21:03 Publikacja: 09.01.2017 19:44

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Z danych Związku Banków Polskich wynika, że liczba aktywnych internetowo klientów indywidualnych w naszym kraju to już 15,2 mln, zaś aktywnych klientów firmowych – 1,37 mln (stan na koniec września, obie wartości stale rosną). Jako dodatku do tradycyjnej bankowości nie można traktować już także bankowości mobilnej – z niej na koniec września ubiegłego roku korzystało już blisko 7,1 mln osób – podaje portal prnews.pl (jeszcze rok temu było to „tylko" 5 mln osób).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama