Reklama

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Cyfrowy dostęp do bankowości i ubezpieczeń staje się coraz bardziej popularny. W tej pierwszej branży jest już powszechny, przyczyniając się powoli do znikania tradycyjnych placówek.

Aktualizacja: 09.01.2017 21:03 Publikacja: 09.01.2017 19:44

Użytkownicy hamulcowymi bankowych innowacji

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Z danych Związku Banków Polskich wynika, że liczba aktywnych internetowo klientów indywidualnych w naszym kraju to już 15,2 mln, zaś aktywnych klientów firmowych – 1,37 mln (stan na koniec września, obie wartości stale rosną). Jako dodatku do tradycyjnej bankowości nie można traktować już także bankowości mobilnej – z niej na koniec września ubiegłego roku korzystało już blisko 7,1 mln osób – podaje portal prnews.pl (jeszcze rok temu było to „tylko" 5 mln osób).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
A może budżetowe zaskoczenie to paradoksalnie niezła wiadomość dla RPP?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Dziękuję za Wasz bunt sprzed 45 lat
Opinie Ekonomiczne
Jak obejść podatkowe liberum veto Karola Nawrockiego?
Opinie Ekonomiczne
Dr Arak: Polityka monetarna staje się coraz bardziej polityczna
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Osładzanie życia bez opłat
Reklama
Reklama