Aktualizacja: 30.12.2014 01:05 Publikacja: 30.12.2014 01:05
Foto: 123RF
Krótko ostrzyżona blondynka w czarnych okularach układa usta w charakterystyczny dzióbek, trzymając w dłoni butelkę wypełnioną słomkowym napojem – tak wygląda reklama cydru jednej z marek. W listopadzie zamieścił ją tygodnik „Wprost". Gdy ujrzał ją wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki, zawiadomił prokuratora generalnego Andrzeja Seremeta. – Dostałem już odpowiedź, że przekazał sprawę do odpowiedniej prokuratury – mówi Radziewicz-Winnicki.
Czytaj także: Bąbelki o smaku jabłka
Zmiany w prawie, kampanie społeczne, kursy samoobrony, monitoring i ochrona to rozwiązania, jakich dyrektorzy sz...
W związku ze starzeniem się społeczeństwa w krajach OECD, w tym w Polsce, potrzebne będą pilne działania systemo...
Ministerstwo Sprawiedliwości opublikowało projekt nowelizacji Kodeksu Karnego, która przewiduje karę od 3 miesię...
Na początku maja Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji ma zająć się analizą kosztów lipcowych podwy...
Leczenie ambulatoryjne to jedna z form leczenia uzdrowiskowego, w ramach której NFZ płaci tylko za zabiegi. Pacj...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas