Reklama
Rozwiń
Reklama

Zmiany wychodzą na zdrowie

Polacy są otwarci na zmiany. Choć częściej deklarują gotowość na nie, niż wprowadzają je w swoim życiu.

Publikacja: 16.09.2015 21:32

Podczas prezentacji wyników badania prof. Witold Orłowski (z prawej) zwracał uwagę m.in. na nowoczes

Podczas prezentacji wyników badania prof. Witold Orłowski (z prawej) zwracał uwagę m.in. na nowoczesne postawy prezentowane przez mieszkańców wsi

Foto: materiały prasowe

Polakom dobrze się kojarzy pojęcie zmiany. 92 proc. widzi w niej potrzebę, a nie przymus. Nie oznacza to jednak, że tych 92 proc. osób chce zmiany wprowadzać. Na to jest już gotowa niecała połowa. Ludzie wolą wykorzystywać nowe sposoby wykonywania czynności niż trwać w utartych schematach. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Millward Brown dla firmy Bayer.

Nie tylko leczenie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ochrona zdrowia
Dofinansowanie in vitro. Ministerstwo nie planuje zwiększenia środków w 2025 r.
Ochrona zdrowia
Prezes NFZ o finansowaniu ochrony zdrowia: Umowy są opłacane z pełną regularnością
Ochrona zdrowia
„Zdrowie to znacznie więcej niż pacjent, lekarz i szpital”
Ochrona zdrowia
Szpital w Lublińcu bankrutuje. Powiat chce go wydzierżawić
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Ochrona zdrowia
Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć zarobki lekarzy. Znamy propozycje resortu
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama