Maciej Szpot: Nasz przepis na sukces to zając Bonifacy i ekskluzywne apartamenty na leśnej polanie

– Nie boję się o przyszłość, bo nasz koncept hotelu jest wyjątkowy, nie mamy więc konkurencji – mówi Maciej Szpot, właściciel podwarszawskiego hotelu Bonifacio. I planuje nową, tym razem pięciogwiazdkową inwestycję

Publikacja: 27.09.2018 08:53

Bonifacio ma prawie 70 procent obłożenia – mówi Maciej Szpot

Bonifacio ma prawie 70 procent obłożenia – mówi Maciej Szpot

Foto: archiwum prywatne

Maciej Szpot od 1992 roku prowadzi ze partnerem Łukaszem Adamowiczem biuro podróży BFC (skrót od Businessman Fun Club) specjalizujące się w wysyłaniu aktywnych rodzin na narty w Dolomity. Wyjazdy BFC charakteryzują się kompleksową organizacją – uczestnicy mają zapewnionych polskich instruktorów narciarstwa, zajęcia dla dzieci, kuchnię na wysokim poziomie, codzienny program apres ski. Duża część klientów to klubowicze. Firma ma tysiąc rodzin klubowych i około pięciu tysięcy klientów zimą.

Pozostało 97% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Noclegi
Wyspy Kanaryjskie bez turystów. Tak pusto jeszcze nie było