Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18
Foto: Walter Herz
O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Udzielony przez PKO Bank Polski kredyt deweloper przeznaczy na budowę wielofunkcyjnego kompleksu Swobodna Spot w...
Rynek nieruchomości pozostanie w trybie wyczekiwania – oceniają analitycy portalu Tabelaofert.pl.
Deweloperzy skupiają się na sprzedaży gotowych mieszkań, a nie na podnoszeniu cen – wynika z analiz portalu Tabe...
Średnia cena mieszkań deweloperskich praktycznie nie drgnęła w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu. W K...
W dolnośląskim kurorcie Tessera Property wybuduje 60 apartamentów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas