Reklama

17 nowych marek w Polsce

W mijającym roku swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych otworzyło 17 międzynarodowych marek. To m.in. Hermes, Monki, Weekday.

Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18

17 nowych marek w Polsce

Foto: Walter Herz

O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Kupować mieszkanie czy czekać
Nieruchomości
Deweloper pokaże ceny wszystkich mieszkań. Mogą być problemy z codziennym raportowaniem
Nieruchomości
Warszawa. Office House odda miastu zielone ciepło
Nieruchomości
Ile za mieszkanie z drugiej ręki
Nieruchomości
Na zakupy do biurowca. Jak w dwa lata zmienił się rynek w Warszawie?
Reklama
Reklama