Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18
Foto: Walter Herz
O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polacy coraz częściej mówią, że dziś jest dobry moment na zakup nieruchomości – wynika z badania portalu Nieruch...
Od czwartku 11 września deweloperzy muszą nie tylko publikować w internecie ceny wszystkich oferowanych nierucho...
Biurowiec w warszawskim kompleksie Towarowa 22 jest pierwszym w Polsce nowym budynkiem, który stawia na wykorzys...
Średnia cena mieszkań sprzedawanych na rynku wtórnym w sierpniu była niższa niż przed rokiem już nie tylko w War...
Ponad dwie trzecie stołecznych biurowców oferuje powierzchnie handlowo-usługowe. Gastronomia, sklepy spożywcze,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas