Sonda: Jak właściciele galerii kuszą klientów

Centra zmierzają w kierunku poszerzania oferty rozrywkowej nawet o przedsięwzięcia edukacyjne czy kulturalne.

Aktualizacja: 15.05.2016 10:35 Publikacja: 15.05.2016 10:28

Galeria Młociny w Warszawie

Galeria Młociny w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Bożena Gierszewska-Mroziewicz, szefowa NEINVER Polska

Zarządcy galerii handlowych stawiają dzisiaj na komfort robienia zakupów. Tego oczekują klienci, których przyjazne nastawienie liczy się podwójnie, w obliczu dużego nasycenia rynku i silnej konkurencji. A taką sytuację obserwujemy w większości polskich miast.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt?
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?