Reklama

Sonda: Jak właściciele galerii kuszą klientów

Centra zmierzają w kierunku poszerzania oferty rozrywkowej nawet o przedsięwzięcia edukacyjne czy kulturalne.

Aktualizacja: 15.05.2016 10:35 Publikacja: 15.05.2016 10:28

Galeria Młociny w Warszawie

Galeria Młociny w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Bożena Gierszewska-Mroziewicz, szefowa NEINVER Polska

Zarządcy galerii handlowych stawiają dzisiaj na komfort robienia zakupów. Tego oczekują klienci, których przyjazne nastawienie liczy się podwójnie, w obliczu dużego nasycenia rynku i silnej konkurencji. A taką sytuację obserwujemy w większości polskich miast.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Rusza rewitalizacja kopalni „Wieczorek”. Powstanie Dzielnica Nowych Technologii
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama