Podstawowy zakres usług obejmuje zazwyczaj wynajem apartamentów turystom, zarządzanie administracyjne i techniczne, obsługę prawną i księgową oraz raportowanie właścicielowi apartamentu stanu zysków.
W firmie Sun & Snow dodatkowa oferta obejmuje obsługę turystów od dokonania rezerwacji po rozliczenie, opiekę i pomoc dla gości przez cały okres pobytu, kontrolę jakości apartamentu w dniu przyjazdu i odjazdu gości, rozliczenia z właścicielem na podstawie dokumentacji księgowej, kilka pakietów umeblowania i wyposażenia apartamentów oraz ubezpieczenia nieruchomości.
– Zarządzanie apartamentem obejmuje również naprawy i konserwację. Na miejscu znajduje się pracownik, kontroluje takie działania jak: utrzymywanie odpowiedniej temperatury w apartamentach, dzięki czemu turysta czy właściciel nie przyjeżdża do wyziębionego lub dusznego apartamentu, bo stosownie do pory roku lokal jest wcześniej ogrzany lub przewietrzony. Dbamy o bezpieczeństwo apartamentu poprzez powierzenie obiektu profesjonalnej firmie monitoringu i ochrony – mówi Katarzyna Podyma, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Sun & Snow.
Stała miesięczna opłata wynosi od 120 do 240 zł w zależności od wielkości apartamentu.
[ramka][b]ile to kosztuje opłaty za zarządzanie[/b]