Reklama
Rozwiń
Reklama

ING Bank Śląski chce sprzedawać więcej kredytów hipotecznych

ING Bank Śląski niemal dwukrotnie zwiększył w kwietniu sprzedaż kredytów hipotecznych w stosunku do kwietnia ubiegłego roku i chce utrzymać tę dynamikę w kolejnych miesiącach

Publikacja: 14.06.2010 14:35

Od połowy lutego do połowy kwietnia bank prowadził promocję tego produktu. W tym czasie klienci złożyli 10 tys. wniosków (około 70 proc. przekłada się na udzielone kredyty). Średnia wartość nowo udzielanego kredytu wynosi 150 tys. zł.

- To efekt kampanii promocyjnej oraz całego procesu sprzedaży. Utrzymanie dynamiki z ostatnich tygodni kampanii to nasz plan minimum - mówi Tomasz Byczyński, dyr. dep. klienta detalicznego ING Banku Śląskiego.

Wczoraj bank wprowadził nową ofertę, obniżając marże wliczone w oprocentowanie o 0,1-0,9 pkt. proc. Przykładowo dla LtV 80 proc., przy kredycie w kwocie od 200 do 300 tys. zł, marża po zmianach wynosi 1,9 proc. Dodatkowo zakładając konto w ING Banku (także bezpłatnie konto direct) klient może wybrać czy chce skorzystać z wariantu obniżenia marży o 0,4 pkt. proc. i zapłacenie wyższej prowizji ( 2,9 proc.) lub drugiej z możliwości polegającej na tym, że nie zapłaci prowizji, ale marża nie będzie dodatkowo obniżana.

- Proponujemy dwa pakiety, jeden dla osób, które zamierzają jak najszybciej spłacić kredyt, a drugi dla tych, którzy zakładają, że będą go spłacać w okresie na jaki został zaciągnięty - tłumaczy Eric Drok wiceprezes ING Banku Śląskiego. Maksymalne LtV ( kwota kredytu w relacji do wartości nieruchomości) w tym banku wynosi 90 proc.

Obecnie ING Bank Śląski zajmuje 4 pozycję na rynku pod względem sprzedaży kredytów hipotecznych, z 6 proc. udziałem. Cały portfel kredytów hipotecznych wynosi 6,3 mld zł.

Reklama
Reklama

ING jest kolejnym bankiem na rynku, który w ostatnich tygodniach zdecydował się na obniżkę cen kredytu hipotecznego. Ostatnio nową ofertę wprowadził m.in. Pekao.

Od połowy lutego do połowy kwietnia bank prowadził promocję tego produktu. W tym czasie klienci złożyli 10 tys. wniosków (około 70 proc. przekłada się na udzielone kredyty). Średnia wartość nowo udzielanego kredytu wynosi 150 tys. zł.

- To efekt kampanii promocyjnej oraz całego procesu sprzedaży. Utrzymanie dynamiki z ostatnich tygodni kampanii to nasz plan minimum - mówi Tomasz Byczyński, dyr. dep. klienta detalicznego ING Banku Śląskiego.

Reklama
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Reklama
Reklama