Reklama

ING Bank Śląski chce sprzedawać więcej kredytów hipotecznych

ING Bank Śląski niemal dwukrotnie zwiększył w kwietniu sprzedaż kredytów hipotecznych w stosunku do kwietnia ubiegłego roku i chce utrzymać tę dynamikę w kolejnych miesiącach

Publikacja: 14.06.2010 14:35

Od połowy lutego do połowy kwietnia bank prowadził promocję tego produktu. W tym czasie klienci złożyli 10 tys. wniosków (około 70 proc. przekłada się na udzielone kredyty). Średnia wartość nowo udzielanego kredytu wynosi 150 tys. zł.

- To efekt kampanii promocyjnej oraz całego procesu sprzedaży. Utrzymanie dynamiki z ostatnich tygodni kampanii to nasz plan minimum - mówi Tomasz Byczyński, dyr. dep. klienta detalicznego ING Banku Śląskiego.

Wczoraj bank wprowadził nową ofertę, obniżając marże wliczone w oprocentowanie o 0,1-0,9 pkt. proc. Przykładowo dla LtV 80 proc., przy kredycie w kwocie od 200 do 300 tys. zł, marża po zmianach wynosi 1,9 proc. Dodatkowo zakładając konto w ING Banku (także bezpłatnie konto direct) klient może wybrać czy chce skorzystać z wariantu obniżenia marży o 0,4 pkt. proc. i zapłacenie wyższej prowizji ( 2,9 proc.) lub drugiej z możliwości polegającej na tym, że nie zapłaci prowizji, ale marża nie będzie dodatkowo obniżana.

- Proponujemy dwa pakiety, jeden dla osób, które zamierzają jak najszybciej spłacić kredyt, a drugi dla tych, którzy zakładają, że będą go spłacać w okresie na jaki został zaciągnięty - tłumaczy Eric Drok wiceprezes ING Banku Śląskiego. Maksymalne LtV ( kwota kredytu w relacji do wartości nieruchomości) w tym banku wynosi 90 proc.

Obecnie ING Bank Śląski zajmuje 4 pozycję na rynku pod względem sprzedaży kredytów hipotecznych, z 6 proc. udziałem. Cały portfel kredytów hipotecznych wynosi 6,3 mld zł.

Reklama
Reklama

ING jest kolejnym bankiem na rynku, który w ostatnich tygodniach zdecydował się na obniżkę cen kredytu hipotecznego. Ostatnio nową ofertę wprowadził m.in. Pekao.

Od połowy lutego do połowy kwietnia bank prowadził promocję tego produktu. W tym czasie klienci złożyli 10 tys. wniosków (około 70 proc. przekłada się na udzielone kredyty). Średnia wartość nowo udzielanego kredytu wynosi 150 tys. zł.

- To efekt kampanii promocyjnej oraz całego procesu sprzedaży. Utrzymanie dynamiki z ostatnich tygodni kampanii to nasz plan minimum - mówi Tomasz Byczyński, dyr. dep. klienta detalicznego ING Banku Śląskiego.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama