Reklama

Są promocje, dają rabaty

Nie ma tygodnia, aby jakiś deweloper nie ogłosił, że rozpoczyna nowy projekt, że będzie budował kolejną fazę osiedla, że w tym roku chce wprowadzić na rynek 2 tysiące lokali.

Publikacja: 07.04.2015 10:12

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Fotorzepa/ Ryszard Waniek

Kiedy zapytać firmy deweloperskie, jak im idzie sprzedaż nowych mieszkań, mówią, że świetnie. Twierdzą, że coraz trudniej u nich o rabaty, że nie muszą kusić klientów dodatkowymi bonusami, bo lokale i bez tego się sprzedają. Ale jak długo jeszcze, skoro chętnych na kredyty hipoteczne brakuje, a podaż mieszkań rośnie?

Nie ma tygodnia, aby jakiś deweloper nie ogłosił, że rozpoczyna nowy projekt, że będzie budował kolejną fazę osiedla, że w tym roku chce wprowadzić na rynek  2 tysiące lokali.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Reklama
Reklama