Reklama
Rozwiń
Reklama

Są promocje, dają rabaty

Nie ma tygodnia, aby jakiś deweloper nie ogłosił, że rozpoczyna nowy projekt, że będzie budował kolejną fazę osiedla, że w tym roku chce wprowadzić na rynek 2 tysiące lokali.

Publikacja: 07.04.2015 10:12

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Fotorzepa/ Ryszard Waniek

Kiedy zapytać firmy deweloperskie, jak im idzie sprzedaż nowych mieszkań, mówią, że świetnie. Twierdzą, że coraz trudniej u nich o rabaty, że nie muszą kusić klientów dodatkowymi bonusami, bo lokale i bez tego się sprzedają. Ale jak długo jeszcze, skoro chętnych na kredyty hipoteczne brakuje, a podaż mieszkań rośnie?

Nie ma tygodnia, aby jakiś deweloper nie ogłosił, że rozpoczyna nowy projekt, że będzie budował kolejną fazę osiedla, że w tym roku chce wprowadzić na rynek  2 tysiące lokali.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama