Reklama
Rozwiń

Promocje mieszkaniowe coraz agresywniejsze. Firmy muszą walczyć o klientów

Firmy muszą się bardziej starać, by zyskiwać klientów, część promocji jest agresywna. Zdaniem ekspertów przyniosło to efekt w postaci poprawy sprzedaży w czerwcu.

Publikacja: 25.07.2024 04:30

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Foto: Adobe Stock

O ile w latach boomu ironizowano, że praca działów sprzedaży i marketingu w spółkach deweloperskich nie wymagała praktycznie żadnego wysiłku, to obecnie znów trzeba zabiegać o klientów. Za nami trzeci z rzędu kwartał spadku sprzedaży lokali przy wzroście oferty. Deweloperzy niechętnie decydują się wprost na obniżanie cenników, wolą promocje, które pozwalają nie ruszać zbytnio stawek za mkw. Trend się nasila i jest widoczny także w największych spółkach z GPW. Wracają też metody znane odleglejszych czasów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości mieszkaniowe
JLL: Sprzedaż nowych mieszkań będzie rosła w żółwim tempie
Nieruchomości mieszkaniowe
Polacy kupią więcej metrów mieszkania na kredyt po decyzji RPP
Nieruchomości mieszkaniowe
Rynek kredytów mieszkaniowych na nieco wyższych obrotach. Dane BIK o popycie
Nieruchomości mieszkaniowe
Deweloperzy podsumowują sprzedaż mieszkań w I kwartale 2025 roku