Reklama

Promocje mieszkaniowe coraz agresywniejsze. Firmy muszą walczyć o klientów

Firmy muszą się bardziej starać, by zyskiwać klientów, część promocji jest agresywna. Zdaniem ekspertów przyniosło to efekt w postaci poprawy sprzedaży w czerwcu.

Publikacja: 25.07.2024 04:30

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Foto: Adobe Stock

O ile w latach boomu ironizowano, że praca działów sprzedaży i marketingu w spółkach deweloperskich nie wymagała praktycznie żadnego wysiłku, to obecnie znów trzeba zabiegać o klientów. Za nami trzeci z rzędu kwartał spadku sprzedaży lokali przy wzroście oferty. Deweloperzy niechętnie decydują się wprost na obniżanie cenników, wolą promocje, które pozwalają nie ruszać zbytnio stawek za mkw. Trend się nasila i jest widoczny także w największych spółkach z GPW. Wracają też metody znane odleglejszych czasów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości mieszkaniowe
Deweloperzy podsumowują sprzedaż mieszkań w III kwartale 2025 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nieruchomości mieszkaniowe
Jawność cen mieszkań. Fala korekt u deweloperów
Nieruchomości mieszkaniowe
We wrześniu kupiliśmy tyle nowych mieszkań, jak za działania „Bezpiecznego kredytu”
Nieruchomości mieszkaniowe
Lekki wzrost sprzedaży mieszkań w III kwartale. Deweloperzy wyhamowali projekty
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości mieszkaniowe
Jeśli nie mieszkanie od dewelopera, to co? Gdzie płynie fala pieniędzy z kredytów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama