Promocje mieszkaniowe coraz agresywniejsze. Firmy muszą walczyć o klientów

Firmy muszą się bardziej starać, by zyskiwać klientów, część promocji jest agresywna. Zdaniem ekspertów przyniosło to efekt w postaci poprawy sprzedaży w czerwcu.

Publikacja: 25.07.2024 04:30

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Foto: Adobe Stock

O ile w latach boomu ironizowano, że praca działów sprzedaży i marketingu w spółkach deweloperskich nie wymagała praktycznie żadnego wysiłku, to obecnie znów trzeba zabiegać o klientów. Za nami trzeci z rzędu kwartał spadku sprzedaży lokali przy wzroście oferty. Deweloperzy niechętnie decydują się wprost na obniżanie cenników, wolą promocje, które pozwalają nie ruszać zbytnio stawek za mkw. Trend się nasila i jest widoczny także w największych spółkach z GPW. Wracają też metody znane odleglejszych czasów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości mieszkaniowe
Akademik na dachu sklepu? Grupa Erbud ma nietypowy kontrakt
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Materiał Promocyjny
Apartamenty premium w centrum Gdańska przyciągają uwagę klientów z całego kraju
Nieruchomości mieszkaniowe
Rekordowe zakupy nieruchomości w Hiszpanii przez Polaków
Nieruchomości mieszkaniowe
Popyt na kredyty mieszkaniowe stabilny w styczniu
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Nieruchomości mieszkaniowe
Deweloperzy zaciągnęli hamulec na święta. Dane z mieszkaniówki po grudniu
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście