Promocje mieszkaniowe coraz agresywniejsze. Firmy muszą walczyć o klientów

Firmy muszą się bardziej starać, by zyskiwać klientów, część promocji jest agresywna. Zdaniem ekspertów przyniosło to efekt w postaci poprawy sprzedaży w czerwcu.

Publikacja: 25.07.2024 04:30

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Deweloperzy prześcigają się w promocjach

Foto: Adobe Stock

O ile w latach boomu ironizowano, że praca działów sprzedaży i marketingu w spółkach deweloperskich nie wymagała praktycznie żadnego wysiłku, to obecnie znów trzeba zabiegać o klientów. Za nami trzeci z rzędu kwartał spadku sprzedaży lokali przy wzroście oferty. Deweloperzy niechętnie decydują się wprost na obniżanie cenników, wolą promocje, które pozwalają nie ruszać zbytnio stawek za mkw. Trend się nasila i jest widoczny także w największych spółkach z GPW. Wracają też metody znane odleglejszych czasów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości mieszkaniowe
Sejm przyjął ustawę. Ceny mieszkań deweloperskich będą dostępne w internecie
Nieruchomości mieszkaniowe
Obniżki stóp procentowych już w kursach budowniczych mieszkań?
Nieruchomości mieszkaniowe
Deweloperzy wciąż budują dużo mieszkań, ale nie biją się o pozwolenia
Nieruchomości mieszkaniowe
Deweloperzy podsumowują sprzedaż mieszkań w I kwartale 2025 roku
Nieruchomości mieszkaniowe
Sprzedaż mieszkań spada, a deweloperzy odpalają nowe projekty. Co się dzieje?