Aktualizacja: 02.05.2025 22:13 Publikacja: 25.07.2024 04:30
Deweloperzy prześcigają się w promocjach
Foto: Adobe Stock
O ile w latach boomu ironizowano, że praca działów sprzedaży i marketingu w spółkach deweloperskich nie wymagała praktycznie żadnego wysiłku, to obecnie znów trzeba zabiegać o klientów. Za nami trzeci z rzędu kwartał spadku sprzedaży lokali przy wzroście oferty. Deweloperzy niechętnie decydują się wprost na obniżanie cenników, wolą promocje, które pozwalają nie ruszać zbytnio stawek za mkw. Trend się nasila i jest widoczny także w największych spółkach z GPW. Wracają też metody znane odleglejszych czasów.
Ile mieszkań i domów Polacy kupili w Hiszpanii w 2024 roku? O jakiej powierzchni? W jakich rejonach kupowali naj...
Ceny, oferta, stopy, bufory, programy i emocje. Czynników kierujących nabywcami mieszkań jest mnóstwo. Co pokazu...
Deweloperzy będą musieli podać ceny mieszkań i domów w ofercie. Te dane znajdą się również na portalu prowadzony...
Perspektywa cięć stóp procentowych pozytywnie wpływa na postrzeganie deweloperów mieszkaniowych przez rynek. Pal...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W I kwartale 2025 r. deweloperzy uruchamiali relatywnie dużo projektów, mimo wciąż nie najlepszego otoczenia. Wy...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas