Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Netflix testuje reklamy między odcinkami seriali. Platforma zarzeka się, że to tylko wstępne testy, ale klienci wcale nie są zadowoleni. Większość wybrała Netflixa właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Aktualizacja: 22.08.2018 08:49 Publikacja: 22.08.2018 08:44

Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Foto: Bloomberg

Część użytkowników pomiędzy kolejnymi odcinkami ulubionego serialu może trafić na spoty reklamowe. Na razie są to reklamy samego serwisu, np. kont abonenckich lub zwiastuny produkcji Netflix Originals. Reklam nie da się niestety w żaden sposób pominąć, na dodatek są emitowane z dźwiękiem i trzeba odczekać, aż się skończą.

Jedynym sposobem na to, by wyłączyć reklamy jest zalogowanie się pod adresem Netflix.com/DoNotTest i dezaktywowanie opcji udziału w testach.

Klienci Netflixa, którzy znaleźli się w grupie testowej są niezadowoleni i grożą nawet anulowaniem subskrypcji. Większość zwraca uwagę na to, że wybrało tę platformę właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Według portalu techcrunch.com nowa funkcja z reklamami jest testowana wśród niewielkiej grupy użytkowników, a przedstawiciele Netflixa zarzekają się, że są to "tylko testy". Platforma prowadzi setki takich testów rocznie, by sprawdzić co zainteresuje jej użytkowników. Większość testowanych pomysłów nigdy nie jest realizowana.

Część użytkowników pomiędzy kolejnymi odcinkami ulubionego serialu może trafić na spoty reklamowe. Na razie są to reklamy samego serwisu, np. kont abonenckich lub zwiastuny produkcji Netflix Originals. Reklam nie da się niestety w żaden sposób pominąć, na dodatek są emitowane z dźwiękiem i trzeba odczekać, aż się skończą.

Jedynym sposobem na to, by wyłączyć reklamy jest zalogowanie się pod adresem Netflix.com/DoNotTest i dezaktywowanie opcji udziału w testach.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane