Jajko z Instagrama powróciło. Teraz będzie pomagać

Pobiło rekord Instagrama, ale okazuje się, że nie chodziło tylko o zabawę. Najsłynniejsze jajko świata pęka w słusznej sprawie.

Aktualizacja: 05.02.2019 15:37 Publikacja: 05.02.2019 15:24

Jajko z Instagrama powróciło. Teraz będzie pomagać

Foto: Instagram

Praktycznie każdy słyszał o najpopularniejszym jajku na świecie, którego zdjęcie pobiło rekord polubień na Instagramie. Zdjęcie jajka polubiło ponad 52 miliony osób i osiągnęło cel, jaki wydawało się chcieć osiągnąć – pobicie popularności zdjęcia Kylie Jenner. Jednak to, co wydawało się bardziej żartem niż czymś poważnym, okazało się być elementem szerszej kampanii na rzecz zdrowia psychicznego.

Od czasu sukcesu na koncie @world_record_egg pojawiły się kolejne zdjęcia jajka. Tym razem jajko pojawia się na zdjęciach uszkodzone. Na każdym w innym stopniu. Ostatni post zawiera klip, na który jajko pęka. Jak twierdzą napisy w klipie, wszystko przez presję, pod jaką było jajko w wyniku sukcesu w mediach społecznościowych. Następnie pojawia się zachęta do tego, by rozmawiać z... gadającym jajkiem (Talking Egg). To oczywiście kampania zachęcająca do sięgnięcia po pomoc w trudnych stanach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie