Aktualizacja: 20.07.2020 13:08 Publikacja: 20.07.2020 12:58
Foto: AFP
Po sześciu miesiącach chińscy kinomaniacy będą mogli wreszcie oglądać filmy na wielkim ekranie. Kina zostały wreszcie zakwalifikowane jako strefy niskiego ryzyka i mogą zacząć znów funkcjonować. Jednak klienci kin muszą się przygotować na obostrzenia, które mają zapewniać bezpieczeństwo epidemiczne.
Otwarte kina będą mogły sprzedawać zaledwie 30 procent biletów w stosunku do nominalnej pojemności sal, a bilety mogą być sprzedawane tylko online. Widzów (grupy widzów) musi dzielić co najmniej metr odstępu. Do tego ograniczono liczbę wyświetlanych filmów do połowy liczby wyświetlanych przed pandemią. Dodatkowym ograniczeniem jest zakaz sprzedaży przekąsek i napojów, co dla kin może być mocnym ciosem – w Chinach również znaczna część wpływów kin pochodzi z przekąsek i picia. Kinomaniacy muszą się, oprócz tych ograniczeń, liczyć z koniecznością poddania się mierzeniu temperatury oraz z obowiązkiem noszenia masek zakrywających twarz.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas