Reklama
Rozwiń
Reklama

Chińskie kina wracają do życia. Bez jedzenia i picia

Rząd Chin pozwolił na otwarcie kin, ale warunki działania będą bardzo surowe.

Aktualizacja: 20.07.2020 13:08 Publikacja: 20.07.2020 12:58

Chińskie kina wracają do życia. Bez jedzenia i picia

Foto: AFP

Po sześciu miesiącach chińscy kinomaniacy będą mogli wreszcie oglądać filmy na wielkim ekranie. Kina zostały wreszcie zakwalifikowane jako strefy niskiego ryzyka i mogą zacząć znów funkcjonować. Jednak klienci kin muszą się przygotować na obostrzenia, które mają zapewniać bezpieczeństwo epidemiczne.

Otwarte kina będą mogły sprzedawać zaledwie 30 procent biletów w stosunku do nominalnej pojemności sal, a bilety mogą być sprzedawane tylko online. Widzów (grupy widzów) musi dzielić co najmniej metr odstępu. Do tego ograniczono liczbę wyświetlanych filmów do połowy liczby wyświetlanych przed pandemią. Dodatkowym ograniczeniem jest zakaz sprzedaży przekąsek i napojów, co dla kin może być mocnym ciosem – w Chinach również znaczna część wpływów kin pochodzi z przekąsek i picia. Kinomaniacy muszą się, oprócz tych ograniczeń, liczyć z koniecznością poddania się mierzeniu temperatury oraz z obowiązkiem noszenia masek zakrywających twarz.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama