Wirtualna Polska poinformowała w komunikacie, że zmienia swoją strategię na rynku handlu elektronicznego. Dlatego od 1 marca wycofuje się z porównywarki cenowej Tanio.pl. - Przestał być to dla nas produkt strategiczny. Zresztą od kilku lat stopniowo wycofujemy się z obszarów, w których nie udało nam się zająć rentownej, satysfakcjonującej nas pozycji, choćby ze względu na silną konkurencję  – mówi Joanna Pawlak, dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w Wirtualnej Polsce. Jednak zapowiada, że serwis nie rezygnuje z sekcji e-commerce i jeszcze w pierwszym kwartale 2012 r. uruchomi dwa autorskie projekty.

W związku ze zmianami WP przeprowadziła m.in. zmiany strukturalne. W miejsce zespołu Handel powstał zespół projektów e-commerce. Podpisał też umowę o współpracy z grupą Nokaut, zgodnie z którą od 1 marca 2012 r. użytkownicy szukający w WP porównywarki cen zostaną przekierowani na stronę Nokaut.pl.