Grand prix dostały: za najbardziej innowacyjną kampanię agencja 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Getin Noble Bank w kategorii „nowości i innowacje".
Agencję reklamową 180heartbeats + Jung v. Matt nagrodzono za akcję Rak'n'Roll Records wymyśloną dla Fundacji Rak'n'Roll. Rak'n'Roll Records to charytatywna wytwórnia muzyczna, która ze sprzedanych piosenek zbiera pieniądze na pomaganie kobietom po zabiegu mastektomii. Getin Noble Bank dostał nagrodę za kartę bankową Mastercard Display Card z wyświetlaczem pokazującym aktualny stan konta. Obie kampanie zostały już w tym roku nagrodzone m.in. na międzynarodowym konkursie reklamowym Cannes Lions.
Aż cztery statuetki złotych bębnów (w kategoriach: kampania public relations, kampania zintegrowana, wydarzenie oraz reklama radiowa) trafiły w Portorożu do agencji Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię „Język polski jest ą-ę”. 21 lutego, w Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego z mediów drukowanych, portali, telewizji i stacji radiowych zniknęły polskie znaki diakrytyczne, by zwrócić na nie uwagę Polaków, którzy coraz częściej dla wygody unikają ich stosowania. Akcję objęła patronatem Rada Języka Polskiego.