Reklama

Regionalna konsolidacja e-handlu

Są kolejne przykłady konsolidacji handlu. Dla wielu firm to jedyna szansa na przetrwanie. Konkurencja jeszcze się zaostrzy, jeśli Amazon zacznie sprzedawać w Polsce.

Publikacja: 14.01.2015 09:09

Grupa Polskapresse wnosi serwis Gruper do regioponalnej grupy e-commerce Zumzi, Naspers z koeli prze

Grupa Polskapresse wnosi serwis Gruper do regioponalnej grupy e-commerce Zumzi, Naspers z koeli przenosi Agito do eMAG.

Foto: 123RF

Nie zdarzyło się, aby w tak krótkim czasie zawarte zostały aż dwie transakcje, które pokazują nowy kierunek zmian na wciąż bardzo rozdrobnionym rynku e-commerce. Nieunikniona jest jego konsolidacja, i to nie tylko na poziomie krajowym, ale i regionalnym.

Grupa Polskapresse, główny udziałowiec serwisu zakupów grupowych Gruper, podała, że swoje akcje (wraz z akcjonariuszami mniejszościowymi) wnosi do spółki Zumzi, działającej na rynku e-commerce w siedmiu krajach regionu. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec i rumuński Neogen – nie wiadomo, jaki pakiet będzie finalnie należał do Polskapresse.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama