Aktualizacja: 14.01.2015 09:09 Publikacja: 14.01.2015 09:09
Grupa Polskapresse wnosi serwis Gruper do regioponalnej grupy e-commerce Zumzi, Naspers z koeli przenosi Agito do eMAG.
Foto: 123RF
Nie zdarzyło się, aby w tak krótkim czasie zawarte zostały aż dwie transakcje, które pokazują nowy kierunek zmian na wciąż bardzo rozdrobnionym rynku e-commerce. Nieunikniona jest jego konsolidacja, i to nie tylko na poziomie krajowym, ale i regionalnym.
Grupa Polskapresse, główny udziałowiec serwisu zakupów grupowych Gruper, podała, że swoje akcje (wraz z akcjonariuszami mniejszościowymi) wnosi do spółki Zumzi, działającej na rynku e-commerce w siedmiu krajach regionu. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec i rumuński Neogen – nie wiadomo, jaki pakiet będzie finalnie należał do Polskapresse.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas