Aktualizacja: 05.02.2015 13:29 Publikacja: 05.02.2015 13:29
Foto: Flickr
"Staliśmy się ofiar zaawansowanego, zewnętrznego cyberaataku" – stwierdził szef spółki Joseph Swedish w oświadczeniu opublikowanym na stronie internetowej Anthem.
Do ataku doszło w ubiegłym tygodniu, jednak dopiero w nocy ze środy na czwartek czasu polskiego spółka poinformowała o tym opinię publiczną. W ręce złodziei wpadły dane osobowe pozwalające na kradzież tożsamości milionów klientów. Z bazy danych spółki wykradziono nie tylko nazwiska, ale także numery ubezpieczeń społecznych Social Security (odpowiednik numeru NIP i PESEL), daty urodzenia, informacje o zatrudnieniu i wysokości zarobków, numery telefonów, adresy zamieszkania i poczty elektronicznej, historie choroby i medyczne numery rejestracyjne. Spółka zapewnia jednak, że w ręce hakerów nie dostały się numery kart kredytowych i dane bankowe.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas