Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 23.07.2015 08:02 Publikacja: 22.07.2015 22:00
Jeśli do stron z plikami filmów doliczy się użycie serwisów streamingowych, okazuje się, że nielegalne wideo z sieci ogląda ponad 80 proc. polskich internautów i jest ich więcej niż tych, którzy sięgają w sieci po wideo legalne.
Foto: www.sxc.hu
Jak wynika z badania MEC VideoTrack, domu mediowego MEC, 17 proc. użytkowników robi to niezależnie od tego, czy ściągane przez nich filmy są dostępne w serwisach VoD. Badani pytani byli nie tylko o korzystanie z torrentów, ale także stron hostingowych.
– Mimo iż widzowie wolą obejrzeć reklamy, niż płacić, to i tak szukają możliwości ich pominięcia. Nie oznacza to, że do oglądających w sieci nie można dotrzeć z pomocą wideo – tylko 10 proc. korzystających z torrentów nie ogląda innych serwisów VoD, a zaledwie 0,5 proc. nie korzysta z YouTube – podają autorzy badania.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas