Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.03.2015 16:04 Publikacja: 02.03.2015 16:04
Dwa pierwsze sezony głośnego serialu wyprodukowanego przez amerykańskiego Netfliksa obejrzało on-line 8,5 proc. polskich użytkowników Internetu – wynika z badań domu mediowego MEC.
Foto: Bloomberg
Jak podaje firma, serial był najpopularniejszy w grupie 25-34 latków.
- Pierwsza własna produkcja serwisu Netflix cieszyła się nieco większą popularnością wśród mężczyzn (9,6 proc. wśród badanych internautów płci męskiej versus 7,5 proc. kobiet), młodych dorosłych widzów (13,2 proc. 25-34-latków) i wśród odbiorców wielkomiejskich (w miastach powyżej 500 tys. niemal 15 tys. internautów twierdzi, że widziało „House of Cards") – podaje MEC.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas