Reklama
Rozwiń

Ponad 1,6 mln polskich internautów oglądało w sieci „House of cards"

Dwa pierwsze sezony głośnego serialu wyprodukowanego przez amerykańskiego Netfliksa obejrzało on-line 8,5 proc. polskich użytkowników Internetu – wynika z badań domu mediowego MEC. Większość na stronach pirackich.

Publikacja: 02.03.2015 16:04

Dwa pierwsze sezony głośnego serialu wyprodukowanego przez amerykańskiego Netfliksa obejrzało on-lin

Dwa pierwsze sezony głośnego serialu wyprodukowanego przez amerykańskiego Netfliksa obejrzało on-line 8,5 proc. polskich użytkowników Internetu – wynika z badań domu mediowego MEC.

Foto: Bloomberg

Jak podaje firma, serial był najpopularniejszy w grupie 25-34 latków.

- Pierwsza własna produkcja serwisu Netflix cieszyła się nieco większą popularnością wśród mężczyzn (9,6 proc. wśród badanych internautów płci męskiej versus 7,5 proc. kobiet), młodych dorosłych widzów (13,2 proc. 25-34-latków) i wśród odbiorców wielkomiejskich (w miastach powyżej 500 tys. niemal 15 tys. internautów twierdzi, że widziało „House of Cards") – podaje MEC.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji