Seriale: po dwa odcinki jeden po drugim

Większość polskich internautów, którzy oglądają seriale on-line, wytrzymuje maksymalnie dwa odcinki jeden po drugim - wynika z badania MEC Video Track.

Publikacja: 11.08.2015 09:15

Seriale: po dwa odcinki jeden po drugim

Foto: www.sxc.hu

Maksymalnie po dwa odcinki ogląda zdecydowana większość, bo aż 69 proc. wszystkich internautów. Całkiem spory odsetek, bo 28 proc. , deklaruje, że ogląda przy okazji jednej sesji od trzech do pięciu odcinków cyklicznych materiałów w sieci. Na więcej znajduje więc czas i siłę zdecydowana mniejszość (2 proc. ogląda od sześciu do dziewięciu odcinków na raz, a 1 proc. – powyżej dziewięciu).

Zdecydowanie najwytrwalszymi binge-viewerami („binge viewing" to anglojęzyczny termin stworzony po to, by określać takie właśnie kompulsywne oglądanie) są najmłodsi widzowie internetowego wideo. Wśród internautów między 15 i 24 rokiem życia 43 proc. ogląda po więcej niż dwa odcinki serialu na raz. Aż 37 proc. deklaruje, że ogląda od 3 do pięciu odcinków z rzędu, a 6 proc. deklaruje, że wytrzymuje oglądanie powyżej dziewięciu odcinków na raz.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie