Reklama
Rozwiń
Reklama

Po co Japończykom „Financial Times"

Japoński potentat na rynku informacji finansowych zaskoczył świat mediów zakupem brytyjskiej gazety „Financial Times". I to z premią wobec ostatnich takich transakcji.

Publikacja: 24.07.2015 10:10

Po co Japończykom „Financial Times"

Foto: Bloomberg

Nikkei - wydawca, którego flagowym tytułem jest „Nihon Keizai Shimbun", wiodący na rynku japońskim dziennik biznesowy - za FT płaci 1,3 mld dol. jego właścicielowi, spółce Pearson. FT Group w ponad 50 ośrodkach na świecie zatrudnia ok. 500 dziennikarzy.

Zdobycie tego trofeum komentowane jest jako uzupełnienie silnej pozycji Nikkei na krajowym rynku. Analitycy wskazują, że to, co kupuje japoński gigant, to wpływy o zasięgu globalnym, a także wielki potencjał do rozwoju własnej strategii cyfrowej.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama