Reklama

Streaming telewizji nie wyparł, ale zmienił rynek

Właściciel platformy Max.com zdecydował, że kanały telewizyjne to nie przyszłość. Czy faktycznie się pozbędzie TVN-u?

Publikacja: 09.08.2024 04:30

Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów

Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów

Foto: AdobeStock

Z punktu widzenia widzów wraz z wprowadzeniem abonamentów z reklamą platformy streamingowe zaczynają upodabniać się do tradycyjnej telewizji linearnej. Jednak udziałowcy i zarządy medialnych firm widzą wyraźną różnicę w potencjale biznesów. Dowodzą tego ostatnie decyzje Warner Bros. Discovery, właściciela platformy Max, która w tym roku zadebiutowała także w Polsce.

Netflix liderem, Disney+ zaczyna zarabiać

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama