Reklama
Rozwiń

Streaming telewizji nie wyparł, ale zmienił rynek

Właściciel platformy Max.com zdecydował, że kanały telewizyjne to nie przyszłość. Czy faktycznie się pozbędzie TVN-u?

Publikacja: 09.08.2024 04:30

Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów

Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów

Foto: AdobeStock

Z punktu widzenia widzów wraz z wprowadzeniem abonamentów z reklamą platformy streamingowe zaczynają upodabniać się do tradycyjnej telewizji linearnej. Jednak udziałowcy i zarządy medialnych firm widzą wyraźną różnicę w potencjale biznesów. Dowodzą tego ostatnie decyzje Warner Bros. Discovery, właściciela platformy Max, która w tym roku zadebiutowała także w Polsce.

Netflix liderem, Disney+ zaczyna zarabiać

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji