Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 10.12.2015 21:40 Publikacja: 10.12.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Choć rynek reklamy jest bardzo wrażliwy na wszelkie gospodarcze i polityczne zawirowania, jest także skorelowany z PKB. Prognozy dotyczące PKB w drugiej połowie 2015 i w 2016 roku pozwalają zakładać utrzymanie się wysokiej dynamiki na rynku reklamy, uważają autorzy raportu o perspektywach rozwoju polskiej reklamy w sieci opracowanego przez organizację IAB Polska i PwC.
Jak mówił niedawno „Rz" Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska, Związek zakłada, że całorocznie branży, która w I półroczu rosła w tempie 16 proc. (czyli znacznie szybciej rynek reklamy), uda się utrzymać tempo na poziomie 10–20 proc. – Spodziewane jest także utrzymanie się dobrych nastrojów inwestycyjnych w kolejnym roku – potwierdza w raporcie Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań w IAB Polska.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas