Reklama
Rozwiń

W reklamie stabilnie, ale ciekawie

Wydatki branży reklamowej będą w 2016 r. w Polsce rosły w tempie porównywalnym do tegorocznego.

Aktualizacja: 27.12.2015 21:58 Publikacja: 27.12.2015 21:00

W reklamie stabilnie, ale ciekawie

Foto: 123RF

Nastrój w branży jest zupełnie inny niż przed rokiem. Ówczesne prognozy pełne były jeszcze ostrożności i dalekie od hurraoptymizmu. Publikowaliśmy je, komentując, że najgorsze, czyli kryzys, już minęło. W najnowszych prognozach dla przyszłego roku optymizmu i pewności jest w marketerach więcej. Może i rynek nie będzie pędził, ale pomimo wszystkich geopolitycznych zawirowań nie wytraca tempa, więc czeka nas trzeci z rzędu rok wzrostu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji