Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy wciąż wierni telewizji

Czas oglądania telewizji w ubiegłym roku znów wzrósł i raczej nie skurczy się w tym roku – wynika z analiz specjalistów.

Aktualizacja: 04.01.2016 16:40 Publikacja: 04.01.2016 16:17

Polacy wciąż wierni telewizji

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik Sławomir Mielnik

Pomimo wszystkich zmian w przyzwyczajeniach widzów na całym świecie i odpływaniu ich do Internetu, w Polsce telewizja znów zaliczyła przyzwoity rok. Po pierwsze znów wzrósł średni czas, jaki statystyczny polski widz spędzał codziennie przed telewizorem w ubiegłym roku. Były to 4 godziny i 23 minuty, czyli o 3 minuty więcej niż rok wcześniej  - wynika z danych firmy Nielsen Audience Measurement, która bada telewizyjna oglądalność .

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama