Polacy wciąż wierni telewizji

Czas oglądania telewizji w ubiegłym roku znów wzrósł i raczej nie skurczy się w tym roku – wynika z analiz specjalistów.

Aktualizacja: 04.01.2016 16:40 Publikacja: 04.01.2016 16:17

Polacy wciąż wierni telewizji

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik Sławomir Mielnik

Pomimo wszystkich zmian w przyzwyczajeniach widzów na całym świecie i odpływaniu ich do Internetu, w Polsce telewizja znów zaliczyła przyzwoity rok. Po pierwsze znów wzrósł średni czas, jaki statystyczny polski widz spędzał codziennie przed telewizorem w ubiegłym roku. Były to 4 godziny i 23 minuty, czyli o 3 minuty więcej niż rok wcześniej  - wynika z danych firmy Nielsen Audience Measurement, która bada telewizyjna oglądalność .

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie