Reklama

Andrzej Ryk dyrektorem sprzedaży Grupy Gremi Media

Z początkiem stycznia Andrzej Ryk objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy Gremi Media. Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty i portfolio grupy.

Publikacja: 09.01.2024 10:31

Andrzej Ryk, dyrektor sprzedaży Grupy Gremi Media

Andrzej Ryk, dyrektor sprzedaży Grupy Gremi Media

Foto: Gremi Media SA

– Cieszę się, że tak doświadczony menedżer dołączy do naszego zespołu. Rozwój naszej oferty i portfolio produktów to jeden z naszych priorytetów. Doświadczenie z produktami online, które Andrzej Ryk wnosi do Grupy, jest bezcenne – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA.

Andrzej Ryk karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Presspublice, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, z którą był związany przez 18 lat. Od 2012 roku związany z Grupą Interia. W 2014 roku objął sprzedaż online Bonnier Business Polska, a w 2015 roku wrócił do Interii, aby odpowiadać za sprzedaż reklam i projektów w obszarze biznesu. Od 2021 roku Andrzej Ryk był dyrektorem rozwoju w DGP.

Za sprzedaż reklamy oraz operacyjne zarządzanie działami sprzedażowymi spółki w Gremi Media od września 2023 roku odpowiada dyrektor operacyjna pionu komercyjnego Eliza Witkowska, która raportować będzie do Andrzeja Ryka.

Czytaj więcej

Cezary Szymanek redaktorem naczelnym dziennika „Parkiet” i serwisu parkiet.com

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta 7,1 mln realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, grudzień 2023), tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Reklama
Reklama

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów w październiku br. z wynikiem 4238 cytowań zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych w Polsce.

– Cieszę się, że tak doświadczony menedżer dołączy do naszego zespołu. Rozwój naszej oferty i portfolio produktów to jeden z naszych priorytetów. Doświadczenie z produktami online, które Andrzej Ryk wnosi do Grupy, jest bezcenne – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA.

Andrzej Ryk karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Presspublice, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, z którą był związany przez 18 lat. Od 2012 roku związany z Grupą Interia. W 2014 roku objął sprzedaż online Bonnier Business Polska, a w 2015 roku wrócił do Interii, aby odpowiadać za sprzedaż reklam i projektów w obszarze biznesu. Od 2021 roku Andrzej Ryk był dyrektorem rozwoju w DGP.

Reklama
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama