Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.03.2016 11:35 Publikacja: 15.03.2016 11:35
Foto: 123rf.com
Japoński producent elektroniki użytkowej zdecydował się przejąć 50-proc. udziały Michaela Jacksona w spółce Sony/ATV Music Publishing, której jest współwłaścicielem. Sony zapłaci za nie 733 mln dol. w jednorazowej wypłacie.
Michael Jackson w 1985 r. wykupił na własność wydawnictwo muzyczne ATV Music Publishing za zaledwie 47,5 mln dol., przejmując w ten sposób prawa do większości utworów Beatlesów. 10 lat później Król Popu zgodził się połączyć wytwórnię z firmą Sony Music Publishing, będącą ówcześnie oddziałem Sony. Tak powstało Sony/ATV Music Publishing, którego roczne przychody szacuje się obecnie na ponad 1,25 mld dol. Kilka lat po śmierci artysty, we wrześniu ubiegłego roku japoński gigant elektroniki rozpoczął oficjalnie rozmowy o przejęciu kontroli nad całą spółką.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas