Aktualizacja: 04.05.2025 00:41 Publikacja: 08.03.2023 17:06
Foto: Adobe Stock
Ogólnopolskie kanały Polsat i TVN, TVP1, TVN7 i TVP2 znalazłyby się na pierwszych pięciu miejscach pilota, gdyby decydowali o tym polscy widzowie – pisze w opisie wyników najnowszej edycji badania Projekt Cyfrowizja agencja mediowa Wavemaker (część GroupM).
W internetowej ankiecie spytano widzów w wieku od 16 lat, mających dostęp do internetu, jakie programy spośród dostępnych w ofercie cyfrowej telewizji naziemnej znalazłyby się na pierwszych pięciu miejscach ich pilotów. Najwięcej głosów otrzymał Polsat (43 proc.), niewiele mniej TVN (40 proc.), a TVP1 i TVP2 oraz TVN7 wypadły już znacznie słabiej zbierając 22 proc., 21 proc. i 20 proc. wskazań.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas