Reklama
Rozwiń
Reklama

Google wie, jakie hasła Polacy najczęściej wpisywali do wyszukiwarki

Google zbadał, jakie hasła Polacy najczęściej w tym roku wpisywali do wyszukiwarki. Dominują pytania o wojnę i koszty życia. Jest też sporo zaskoczeń. „Rzeczpospolita” pisze o tym pierwsza.

Publikacja: 06.12.2022 21:00

Biuro Google w wieżowcu The Warsaw Hub

Biuro Google w wieżowcu The Warsaw Hub

Foto: PAP/Mateusz Marek

Rok w wyszukiwarce Google, czyli ranking tego, czego najchętniej szukaliśmy online, to coś więcej niż tylko przegląd najpopularniejszych haseł, to swoisty zapis tego, czym – tak naprawdę – żyła Polska w mijającym roku i co interesowało internautów. Tegoroczne zestawienie zdominowała agresja Rosji na naszego wschodniego sąsiada. Nie powinno więc dziwić, że najmocniej zyskiwały takie hasła, jak Ukraina, Rosja, wojna w Ukrainie oraz Putin. Ale wśród najpopularniejszych szukanych w sieci osób obok rosyjskiego prezydenta znalazł się też Rafalala, transseksualny internetowy celebryta, który popularnością wyprzedził nawet Wołodymyra Zełenskiego. Polacy szukali ponadto informacji o serialach „Dahmer – Potwór: Historia Jeffreya Dahmera” oraz „Wielka woda”, a także ciekawostek: ile lat ma Putin, ile kolan ma pies, ile zarabia kontroler lotów, czy ile kosztuje czołg.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama