Reklama
Rozwiń
Reklama

"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2021 r.

W kategorii najczęściej cytowanych tytułów prasowych pierwsze miejsce niezmiennie zajmuje "Rzeczpospolita" - podaje Instytut Monitorowania Mediów, twórca uznanego rankingu. Zaprezentowano właśnie jego wyniki za cały 2021 r.

Publikacja: 26.01.2022 15:57

"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2021 r.

Foto: fot. Gremi Media

Na artykuły "Rzeczpospolitej" inne media powoływały się w ubiegłym roku 31,3 tys. razy. Najwyższy skok cytowań nastąpił w sierpniu 2021 r. – wówczas m.in. dotarliśmy do zarzutów ukrywania majątku przez prezesa Najwyższej Izby Kontroli i byłego polityka PiS, Mariana Banasia, a sprawę opisaliśmy na łamach gazety.

Licznie wzmiankowano dziennik również w marcu, kiedy prof. Andrzej Horban, doradca premiera ds. walki z COVID-19 w rozmowie z "Rzeczpospolitą" wyraził opinię, iż w Polsce powinna obowiązywać godzina policyjna.

Drugie miejsce w rankingu tytułów prasowych zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą 23,6 tys. powołań w innych tytułach mediowych. Trzecie miejsce zaś zajął Dziennik Gazeta Prawna, do którego w ubiegłym roku inne media odnosiły się ponad 19 tys. razy.

W ogólnym rankingu mediów pierwsze miejsce zajął Onet z wynikiem niemal 45 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęło radio RMF FM, a trzecie portal WP.

Reklama
Reklama

Prasa ma wciąż największy udział wśród najchętniej cytowanych mediów - to aż 33 proc. Portale internetowe stanowią 27 proc. udziału w głównym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju. Po 20 proc. przypada nadawcom telewizyjnym i radiowym.

Czytaj więcej

40 proc. akcji Gremi Media S.A. ostatecznie przejęte przez Pluralis B.V.

Na artykuły "Rzeczpospolitej" inne media powoływały się w ubiegłym roku 31,3 tys. razy. Najwyższy skok cytowań nastąpił w sierpniu 2021 r. – wówczas m.in. dotarliśmy do zarzutów ukrywania majątku przez prezesa Najwyższej Izby Kontroli i byłego polityka PiS, Mariana Banasia, a sprawę opisaliśmy na łamach gazety.

Licznie wzmiankowano dziennik również w marcu, kiedy prof. Andrzej Horban, doradca premiera ds. walki z COVID-19 w rozmowie z "Rzeczpospolitą" wyraził opinię, iż w Polsce powinna obowiązywać godzina policyjna.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama