Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Dariusz Stokowski: Kanały tematyczne rosną kosztem stacji ogólnych

Widzowie coraz bardziej są zainteresowani spersonalizowaną treścią. Stąd wysyp różnego rodzaju kanałów odpowiadających na tę potrzebę – mówi Dariusz Stokowski, współwłaściciel i szef rady nadzorczej grupy 4FUN Media, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 19.04.2019 12:45

#RZECZoBIZNESIE: Dariusz Stokowski: Kanały tematyczne rosną kosztem stacji ogólnych

Foto: tv.rp.pl

Na rynku mediów widoczne są duże zmiany związane z technologią.

- Naszą pierwotną działalnością jest telewizja. Mamy 3 stacje tematyczne, które nadajemy na rynku satelitarnym i kablowym - mówił Stokowski.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama