Facebookowy profil Reserved zyskiwał w kwietniu średnio 2,4 tys. fanów każdego dnia i przekroczył poziom miliona użytkowników - informuje portal Wirtualne Media. Natomiast na kanale YouTube najpopularniejsze są kanały Prosto i TVN. Na Twitterze z kolei królują MTV Polska i TVN24.
Według raportu NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl Reserved jest jedna z pięciu polskich marek odzieżowych obecna na Facebooku. Ma już ponad milion fanów. Inne marki odzieżowe tez zbliżają się do miliona. House ma ponad 900 tys., a Cropp prawie 900 tys. W sumie w kwietniu wszystkie marki odzieżowe na Facebooku zyskały 161 tys. nowych fanów.
Reserved znalazł się w gronie dziewięciu najbardziej "lajkowanych" stron - obok Serca i Rozumu, Demotywatorów, Play, Orange Polska, Kwejka, Allegro, Plusa i Radia Eska.
W najnowszym raporcie poza facebookiem znalazły sie także dane z YouTube, gdzie królują muzyczny kanał Prosto (500 tys. subskrybentów i ok 340 mln wyświetleń) i TVN (130 tys. subskrybentów i 190 mln wyświetleń).
Natomiast na Twitterze najwięcej "followersów" ma MTV Polska i telewizja TVN24 - po 250 tys. Jednak wśród profili, które mają najwięcej wpisów jest konto dziennikarza "Gazety Polskiej Codziennej", Samuela Perry, który zamieścił już ponad 50 tysięcy postów. Wyprzedził nawet TVN24.