Łącznie codziennie w I półroczu tego roku kupowanych było średnio codziennie 18,7 tys. elektronicznych egzemplarzy „Dziennika", „Faktu", „Gazety Wyborczej" i „Rzeczpospolitej" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał ich średnio 9,2 tys. egz. (o 6,5 proc. więcej niż przed rokiem), bulwarowy „Fakt": 237 egz. (ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem), „Gazeta Wyborcza": 2 tys. egz. (spadek o 12 proc.), a „Rz": 7,3 tys. egz. (wzrost o 45,6 proc.). W samym czerwcu tego roku te same tytuły łącznie sprzedawały średnio 18,9 tys. e-wydań każdego dnia, o 11,2 proc. więcej niż przed rokiem.

Łączna średnia całkowita sprzedaż (tzw. rozpowszechnianie płatne razem) pięciu (wraz z „Super Expressem") największych gazet w Polsce wynosiła w I półroczu 801,2 tys. egz. i była o 10,3 proc. niższa niż przed rokiem. W samym czerwcu sięgała 767,8 tys. egz., co oznacza spadek rok do roku o 8,4 proc. „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał w czerwcu średnio 56,6 tys. egz. (spadek rok do roku o 12,6 proc.), „Fakt": 314,2 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.), „Gazeta Wyborcza": 188,7 tys. egz. (spadek o 10,7 proc.), „Rz": 59,8 tys. egz. (spadek o 29,3 proc.), a „Super Express": 148,5 tys. egz. (spadek o 0,3 proc.).