Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki TVN gorsze od oczekiwań analityków

Telewizyjna grupa odnotowała w drugim kwartale tego roku niższe przychody i wynik operacyjny oraz netto niż oczekiwali analitycy. W całym pierwszym półroczu słabiej od oczekiwań zarządu wypadła też oglądalność głównego kanału.

Publikacja: 04.08.2015 09:36

Wyniki TVN gorsze od oczekiwań analityków

Foto: materiały prasowe

Przychody TVN w II kwartale wynosiły 445,4 mln zł, o 3 proc. wyższe niż rok wcześniej, wynik operacyjny sięgał 141,9 mln zł, czyli o 14,3 proc. mniej niż przed rokiem w tym samym okresie, a wynik netto wynosił 36,9 mln zł (spadek r/r o 68 proc.). Analitycy odpytani przez PAP zakładali, że przychody sięgną 445,8 mln zł, ale wynik netto wyniesie 45,7 mln zł, a operacyjny: 152,9 mln zł. - Wynik netto zmniejszył się do 37 mln zł w drugim kwartale ze względu na zmianę rok do roku wpływu różnic kursowych z dodatniego na ujemny, podczas gdy wynik półroczny spadł o 8 proc. do 116 milionów zł odzwierciedlając jednorazowe koszty transakcji zmiany kontroli, przewyższające poprawę wyniku finansowego netto – podała spółka, która w lipcu zmieniła głównego właściciela. W miejsce ITI i grupy Canal+ pojawił się amerykański inwestor branżowy Scripps Networks Interactive.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama