Reklama
Rozwiń
Reklama

Paweł Poszytek: Ludzie głównie biernie korzystają z technologii

- Tylko 44 proc. Europejczyków, a głównie młodych ludzi, ma pojęcie o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii. Wszystkim nam się wydaje, że wszyscy młodzi ludzie mają smartfony i potrafią z tego korzystać. To jest korzystanie bierne, to jest tylko szukanie informacji i komunikowanie się na podstawowym poziomie - mówi dr Paweł Poszytek, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

Aktualizacja: 03.09.2019 20:09 Publikacja: 03.09.2019 17:32

dr Paweł Poszytek, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

dr Paweł Poszytek, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

Foto: rp.pl

Wiele zawodów, które będą wykonywać nasze dzieci, jeszcze nie powstało, a te, które znamy, odejdą do lamusa. Jak to będzie wyglądało w ciągu najbliższych 10-15 lat?

- Podobno połowa. Dorzucę do tego ogródka jeszcze jeden kamyczek. Z danych KE wynika, że 90 proc. z tych nowych zawodów będzie wymagało bardzo wysokich umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii - powiedział dr Paweł Poszytek, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama