Notowana na NewConnect spółka The Farm 51 zapowiedziała nowy tytuł: „World War 3"

Notowana na NewConnect spółka The Farm 51 rusza z produkcją nowego tytułu.

Publikacja: 25.01.2016 18:17

„World War 3" to nowy projekt, jaki przygotowuje dla graczy na całym świecie polska spółka The Farm

„World War 3" to nowy projekt, jaki przygotowuje dla graczy na całym świecie polska spółka The Farm 51.

Foto: The Farm 51

„World War 3" to nowy projekt, jaki przygotowuje dla graczy na całym świecie polska spółka The Farm 51. Przygotowana gra, jak informuje producent, to produkt z gatunku FPS przeznaczony do sieciowej rozgrywki dla wielu zawodników. Całość ma być osadzona podczas wymyślonego konfliktu, czyli tytułowej Trzeciej Wojny Światowej.

Przy powyższych założeniach rodzi się jednak pytanie, jak spółka chce się przebić na istniejącym już i mocno nasyconym rynku strzelanek. Pomysł The Farm 51 jest prosty i być nim realizm. Cecha projektu, jak wskazują producenci, ma być niespotykana wcześniej dokładność w odwzorowaniu wyposażenia jednostek wojskowych oraz sposobu ich działania. Twórcy podkreślają, że pracują nad pełnym oddaniem nieprzewidywalności i realiów współczesnego teatru konfliktów zbrojnych. W osiągnięciu tego celu ma pomóc m.in. współpraca z polskim przemysłem zbrojeniowym.

- Pomysł stworzenia wojennego shootera opartego na współczesnych realiach pola bitwy narodził się kilka lat temu, kiedy rozpoczęliśmy współpracę z przemysłem zbrojeniowym (Polska Grupa Zbrojeniowa, OBRUM) –wskazuje Kamil Bilczyński, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Kreatywny w The Farm 51.

- Od tego czasu projekt przeszedł szereg zmian i udoskonaleń i w obecnej formie jest owocem szczegółowych badań rynku gier z segmentu f2p ale także pogłębienia wiedzy z zakresu przemysłu zbrojeniowego oraz ewolucji taktyki wojskowej w współczesnych konfliktach zbrojnych – tłumaczy.

The Farm 51 wysoko stawia sobie poprzeczkę. Z informacji podanych przez spółkę wynika, że „World War 3" ma pojawić się na rynku w formacie Free-to-Play i będzie to pierwszy dzieło firmy tym rynku. To oznacza, że spółka będzie musiała nie tylko przebić się ze swoim dziełem na bardzo trudnym rynku, ale także stworzyć skuteczny model monetyzacji swojego dzieła.

- „World War 3" to kolejny etap rozwoju The Farm 51. Ten projekt to nasze pierwsze wejście na rynek strzelanin free-to-play i ta zmiana wymaga od nas świeżego podejścia w procesie projektowania jak i samej organizacji produkcji. Dlatego projekt „World War 3" budowany jest w oparciu o wiedzę specjalistów z całego świata, znających realia rynku f2p, ale współpracujemy również z ekspertami w zakresie wojskowości, oraz specjalistami z centrów badań i analiz strategicznych – wskazuje Bilczyński.

– Dokładamy wszelkich starań, aby cała produkcja była przemyślana w każdym możliwym aspekcie i odniosła sukces w przyszłości. Wejście w segment MMO FPS to potencjał ogromnego sukcesu, ale także konfrontacja z najpopularniejszym gatunkiem gier, który wedle wszelkich dostępnych analiz oferuje najbardziej zyskowny model biznesowy. Ten rynek w USA, Europie i Azji to ponad półtora miliarda graczy. Aby odnieść tutaj sukces musimy nie tylko stworzyć dobrą grę, ale wyróżnić się na tle konkurencji innowacyjnymi przejrzystymi dla graczy mechanizmami rozgrywki i monetyzacji – podkreśla.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie