Reklama

Europejska telewizja coraz bardziej cyfrowa

Liczba klientów telewizji dostarczanej z wykorzystaniem łączy internetowych w Europie Zachodniej po raz pierwszy przewyższyła liczbę abonentów platform cyfrowych.

Aktualizacja: 19.04.2016 07:35 Publikacja: 18.04.2016 22:00

Foto: Bloomberg

Z najnowszych szacunków firmy badawczej Digital TV Research wynika, że w Europie Zachodniej do symbolicznej zmiany doszło już na koniec ubiegłego roku – abonament którejś z platform cyfrowych miało wykupiony 24,6 mln ludzi, a dostęp do usług telewizyjnych przez IPTV – 25,5 mln gospodarstw.

Po raz pierwszy telewizje dostarczane z wykorzystaniem łącz internetowych miały więc w tym regionie więcej odbiorców niż dłużej obecne na rynku platformy satelitarne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama