Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Wokół marek „Rzeczpospolita" i „Parkiet" będzie dalej budowana grupa z ofertą dla wymagających odbiorców.

Aktualizacja: 08.11.2017 12:32 Publikacja: 07.11.2017 18:53

Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

W środę na NewConnect zadebiutuje Gremi Media, kontrolowana przez krakowskiego przedsiębiorcę Grzegorza Hajdarowicza grupa działająca w szeroko rozumianym segmencie mediów, wydawca „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

W przeprowadzonej latem prywatnej ofercie spółka została wyceniona na nieco ponad ćwierć miliarda złotych (jedna akcja na 147 zł). Inwestorzy mniejszościowi objęli do tej pory 15,5 proc. akcji. Docelowo ich udział ma wzrosnąć do 40 proc. Intencją głównego akcjonariusza jest, by wnosili do Gremi Media wartość dodaną.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju