Reklama

Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Wokół marek „Rzeczpospolita" i „Parkiet" będzie dalej budowana grupa z ofertą dla wymagających odbiorców.

Aktualizacja: 08.11.2017 12:32 Publikacja: 07.11.2017 18:53

Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

W środę na NewConnect zadebiutuje Gremi Media, kontrolowana przez krakowskiego przedsiębiorcę Grzegorza Hajdarowicza grupa działająca w szeroko rozumianym segmencie mediów, wydawca „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

W przeprowadzonej latem prywatnej ofercie spółka została wyceniona na nieco ponad ćwierć miliarda złotych (jedna akcja na 147 zł). Inwestorzy mniejszościowi objęli do tej pory 15,5 proc. akcji. Docelowo ich udział ma wzrosnąć do 40 proc. Intencją głównego akcjonariusza jest, by wnosili do Gremi Media wartość dodaną.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama