Reklama
Rozwiń
Reklama

Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Wokół marek „Rzeczpospolita" i „Parkiet" będzie dalej budowana grupa z ofertą dla wymagających odbiorców.

Aktualizacja: 08.11.2017 12:32 Publikacja: 07.11.2017 18:53

Gremi Media stawia na treści cyfrowe i budowę sojuszy

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

W środę na NewConnect zadebiutuje Gremi Media, kontrolowana przez krakowskiego przedsiębiorcę Grzegorza Hajdarowicza grupa działająca w szeroko rozumianym segmencie mediów, wydawca „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

W przeprowadzonej latem prywatnej ofercie spółka została wyceniona na nieco ponad ćwierć miliarda złotych (jedna akcja na 147 zł). Inwestorzy mniejszościowi objęli do tej pory 15,5 proc. akcji. Docelowo ich udział ma wzrosnąć do 40 proc. Intencją głównego akcjonariusza jest, by wnosili do Gremi Media wartość dodaną.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama