Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.07.2021 18:14 Publikacja: 22.07.2021 21:00
Przebój Olivii Rodrigo (z lewej) odtworzono 460 mln razy. Nowa piosenka Sanah (z prawej) ma już 18 mln odtworzeń
Foto: shutterstock, reporter/east news
Światowa fonografia jest świadkiem bezprecedensowego zjawiska: przez dziesięciolecia przemysł muzyczny kładł nacisk na produkcję przebojowych piosenek i odnosił sukcesy. Jednak nowe dane z USA wskazują, że chociaż zainteresowanie muzyką w sieci rośnie, największy hit w pierwszej połowie 2021 r. miał gorszy wynik niż największe przeboje analogicznego okresu w latach 2018–2020 – donosi magazyn musicbusinessworldwide.com.
W USA króluje osiemnastolatka Olivia Rodrigo, w tym roku wydała debiutancką płytę „Sour", a pochodzący z niej singiel „Drivers License" stał się hitem „Billboardu" i Spotify. Popularność zdobyła główną rolą w serialu „Bizaardvark", którego trzy sezony wyemitował Disney Channel.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
9 lipca 2025 roku o godz. 12.00 na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się uroczysta gala 50. Nagrody im. Oska...
W jednej z najstarszych bibliotek rodowych, obecnie oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie, rozpoczął się remont....
Przeglądy filmów, transmisje spektakli teatralnych i operowych, pokazy plenerowe – na wakacje stołeczne kina prz...
4 czerwca w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się Gala Finałowa 18. edycji konkurs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas