Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.07.2021 18:14 Publikacja: 22.07.2021 21:00
Przebój Olivii Rodrigo (z lewej) odtworzono 460 mln razy. Nowa piosenka Sanah (z prawej) ma już 18 mln odtworzeń
Foto: shutterstock, reporter/east news
Światowa fonografia jest świadkiem bezprecedensowego zjawiska: przez dziesięciolecia przemysł muzyczny kładł nacisk na produkcję przebojowych piosenek i odnosił sukcesy. Jednak nowe dane z USA wskazują, że chociaż zainteresowanie muzyką w sieci rośnie, największy hit w pierwszej połowie 2021 r. miał gorszy wynik niż największe przeboje analogicznego okresu w latach 2018–2020 – donosi magazyn musicbusinessworldwide.com.
W USA króluje osiemnastolatka Olivia Rodrigo, w tym roku wydała debiutancką płytę „Sour", a pochodzący z niej singiel „Drivers License" stał się hitem „Billboardu" i Spotify. Popularność zdobyła główną rolą w serialu „Bizaardvark", którego trzy sezony wyemitował Disney Channel.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Książka „Kocham, Freddie. Sekretne życie i miłość Freddiego Mercury’ego" oparta na intymnych dziennikach muzyka...
Warszawa Hotel Art Fair, odbywające się w stolicy 6-7 września, to czwarta edycja niekonwencjonalnych targów szt...
W nowym odcinku podcastu Rzecz o książkach Kristina Sabaliauskaitė opowiada o swojej powieści „Cesarzowa Piotra”...
Sens powrotów do filmów mistrzów widzę w zbliżeniu się do nich dzisiaj i pokazaniu ludziom, jak ich kino jest od...
Warszawa po raz kolejny stanie się sceną dla jednego z najważniejszych wydarzeń końcówki lata. XXII Festiwal Kul...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas